Τα σαρκοφάγα κοράκια, οι εκπομπές χαμηλών πτήσεων και τα δικαστικά πορίσματα: Κράξιμο χωρίς τέλος στην Ηλιάκη από τον Βαγγέλη Περρή
Το αίτημα της Μαρίας Ηλιάκη να μην κριθεί η εκπομπή “Αυτά Είναι” από τις χαμηλές επιδόσεις των πρώτων ημερών σχολιάζει καυστικά ο Βαγγέλης Περρής στο Πρώτο Θέμα, συνεχίζοντας για μια ακόμη εβδομάδα να πετά τα βέλη του στην παρουσιάστρια :”Η Μαρία Ηλιάκη φωτίστηκε από τους θολούς προβολείς των συνεργείων και βλέποντας το φως το αληθινό ζήτησε καλύτερη αντιμετώπιση της εκπομπής χαμηλών πτήσεων που παρουσιάζει: “Είναι άκομψο να κρίνεται το αποτέλεσμα μιας δουλειάς η οποία μετρά ακόμη μόλις δύο εβδομάδες τηλεοπτικής ζωής”
“Η παρουσιάστρια κατά βάση έχει δίκιο” γράφει ο Βαγγέλης Περρής. “Πάνω από τα τηλεοπτικά προϊόντα έχουμε συνηθίσει να ίπτανται κοράκια που τρέφονται με΄σάρκες και τα οποία ετοιμάζουν εφόρμηση μόλις πέσει η πρώτη κηλίδα αίματος. Προφανώς αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να εκληφθεί ως δείγμα υγείας, όμως αυτή την αλήθεια δεν μπορείς αν την αξιώνεις μόνο για τον εαυτό σου.
Η ίδια η Μαρία Ηλιάκη που τώρα λόγω στριμώγματος πρεσβεύει ότι δύο εβδομάδες αποτελούν ελάχιστο μέγεθος για την εξαγωγή συμπερασμάτων, κατά την προηγούμενη θητεία της χαρακτήριζε ανθρώπους, ανακοίνωνε δικαστικά πορίσματα, προχωρούσε σε κοινοποίηση ψυχολογικών προφίλ βασισμένη σε ένα δευτερόλεπτο, το οποίο μάλιστα είχε περάσει από τον παραμορφωτικό φακό της ανοησίας του γραπτού ή διαδικτυακού gossip. Καλό είναι που κάπως αργά- ή έστω ιδιοτελώς- προσχωρεί στο στρατόπεδο της υπομονής, αλλά κανείς δεν έχει πειστεί ότι με το πρώτο καλό ποσοστό δεν θα επιτρέψει στον τόπο που μεγάλωσε..”
Ο Βαγγέλης Περρής δεν σταματά όμως σε αυτό το “κάρφωμα”, και συνεχίζει την κριτική του για την παρουσιάστρια, σχολιάζοντας τη δήλωση μέσω της οποίας παραδέχτηκε οτι η εκπομπή της μοιάζει με το “Δέστε τους” αποδίδοντας την ομοιότητα όμως σε απόφαση του σταθμού. “Θεώρησε ότι έτσι ταπώνει τους επικριτές της” σχολιάζει ο Περρής “Η συνταγή είναι πιο παλιά και από τις λάμπες της τηλεόρασης Urania. Όταν ένα πρόγραμμα πάει καλά, τότε οι παρουσιαστές διεκδικούν ακέραια τη δόξα. Όταν στραβώνει, τότε οι αποφάσεις ανήκουν στον σταθμό, τη συντακτική ομάδα, στον διευθυντή παραγωγής κτλ”.